قصص سكس نار مع زوجة الاخ الشرموطة والنيك العنيف

قصص سكس نار مع زوجة الاخ الشرموطة والنيك العنيف

قصص سكس نار مع زوجة الاخ الشرموطة والنيك العنيف قصص سكس ساخنة نيك زوجة اخى الممحونه , قصص سكس ساخن مع زوجة الاخ العاهرة, قصص سكس نار, والنيك كل يوم فى كسها وطيزها بوضعيات ساخنة, قصص سكس نارعربى, سكس حيوانات

 

قصة جرت مع صديقي من سنة . وطبعا كان لازم اعمل تغيير بالاسماء . نظرا لعدم الكشف عن الشخصيات .
صديقي يلي رح احط نفسي مكانو اسمو حسام وعمري 36 سنة متزوج واخوه هيثم وعمروا 35 سنة وبيسافر كتير . يعني تقريبا كل ست شهور بيجي 20 يوم . ومراتو اسمها ( أمل ) وعمرها 32 سنة .
دي بقى حاجه فظيعه بالجسم والشرمطة والاغراء . وكنت انا حسام دايما بشتهي جسم مرات اخويا واحلم باحلام اليقظة باني بنيكها وبتمتع بيها . لكن كونها مرات اخويا . ماكانش يصح اعمل او اقولها اي حاجه . لكن كنت بحاول افرجها اهتمامي بيها من خلال تلبية كل احتياجاتها ومطالبها وباي وقت .
وهي كانت بتلاحظ اهتمامي بيها .. وكانت دايما بتتغندر قدامي وبتتكلم بلهجه غنوجه وشرمطة وتحرق بدمي .
وكانت في بعض الاحيان بتطلع من البيت وتروح تتمشى او لعند صاحباتها او هيك كان بيكون جوابها لو والدتي العجوز سألتها . وتغيب 2 -3ساعات وترجع
وكان بطبيعة لباسها برا البيت سبور خالص . يعني فيزونات شبه شفافه وقمصان حفر ونص بزازها الكبار لبرا وطيزها المدورة تهز هز الرقاصات اثناء مشيها . وكسها بيبقى باين منفوخ الزاي لان الفيزون رقيق وضيق عالاخر . وبالبيت يالهوي . كانت اما بتبقى احيانا بالفيزونات والقمصات دي . او بتلبس روب نوم بحمالات واصله لنص الفخاد وتحتو الكيلوت بس واحيانا بتلبس سونتيان يلي بيبقو رافعين بزازها وبارز اللحم البزاز من اطراف السونتيان .
وانا بصراحه دايما بحاول اخطف نظرات على جسمها وفورا ينتصب زبي .
وكتير احيان ادخل الحمام وافضي حليب زبي وانا بتخيل مرات اخويا امل وبزازها وطيزها وكل حته بجسمها .
وكان عندي صديق اسمو مراد .. وكنا منروح مع بعض كتير على كل مكان . حتى رحنا مرتين ونكنا شراميط سوا .
بيوم مابقى فيني اتحمل وصرت اشتهي اروح انا ومراد لعند الشرموطة يلي كان بيجيبها كل مرة .
اتصلت بصديقي مراد وقبل مااتكلم جت منو هو وقلي .. (****) ابن حلال . ده انا كنت هتصل بيك .
قلتلو خير في ايه . قلي ان عندو موزه جديدة كان نايكها مرة هو وصاحبو والنهارده صادفها بالسوق واتكلم معاها واتفق معاها ان يجيبها لعندو عالبيت . وانها اروع واجمل من المزه يلي جبناها المرة الفاتت . وانهم اتفقو يجيبها لعندو عالبيت اليوم الضهر .
وقلي تعال انت بسرعه عشان تبقى بالبيت لبين ماارجع . وقلي اوعى ياحسام تخليها تشوفك
سالتو ليه .. قلي لانها مش عارفه اننا اتنين ..ودي بتاعة الكيف والبسط . مش بتاعة فلوس ويمكن ماتوافقش . ونخسر الجمال والجسم يلي عليها .
قلتلو طيب حنيكها ازاي ..قلي ماتخفش انت . انا بعد مااخلص معاها هبقى اكلمها عشان توافق تخليك تنيكها . وهقولها بانك مطلق مراتك وبقالك سنة من غير الجنس .
قلتلو وده ينفع . يمكن ماترضاش . قلي ماتخفش . سيبها عليا .
وانا بصراحه كنت واثق من دهاء وزكاء مراد . ده كان داهيه وبلوى .
فرحت وجهزت نفسي وحلقت دقني وتحت اباطي وزبي .
وروحتلو البيت فورا .. واتفقنا اني استخبى بالاوضه التانية لغاية مايجيني هو .
وسابني وراح يجيبها . وغاب حوالي نص ساعه وبعدها سمعت الباب بينفتح . جريت عالاوضة المتفق عليها
وسمعت صوت مراد وصوت ضحكة الشرموطة وهي بتقلو ايه ياواد .. وحدك بالشقة
انا انصدمت وصار الدم يجري بعروقي . الصوت ده اعرفو كويس
ده زي صوت امل مرات اخويا ونفس اسلوب ضحكتها ومياعتها .. لكن كذبت نفسي وقلت ممكن مجرد تشابه مش اكتر .
المهم قعدت افكر وانا بسمع صوت الشرمطة وضحكتها . وبعدين صرت اسمع صوت تاوهاتها واهاتها .. وهي بتقولو .. ااااااه نيكني ايوه ايوه دخل زبك بكسي .. دخلو عالاخر ارجوك .. اااااوووو ااااااه اااااي . ااه اه اه . وانا وقف زبي من صوتها بدون مااشوف جسمها او بزازها او من غير ماالمسها حتى .
وفضل ينيك بيها يجي نص ساعه . وبعدها خرج وقلي دلوقت هي هتخش الحمام عشان تتضف كسها من المني بتاعي وبعدين ادخلها انت .
بس تعرف ياحسام تحايلت عليها كتير لغاية ماوافقت .. وقعد يوصفلي جسمها وحركاتها ومصها للزب وقلي بانها فعلا فنانه بالسكس .
وانا صرت متشوق فعلا . وطولت بالحمام حوالي ربع ساعه . افتكرتهم 10 ساعات . وخرجت ودخلت الاوضه ..
دخلت بعدها بدقيقتين بس . كان ضهرها لعندي وواقفه بتنشف كسها وفخادها من الميه .
شلحت انا فورا عالاخر ورحتلها ومديت ايدي من وراها ومسكت البزاز وصرت افرك بيهم وبالحلمات
طلعت منها فورا الاااااه اححححح ..وقعدت افرك ببزازها وابوس رقبتها شويه وهي مدت ايدها ومسكت زبي يلي واقف زي العمود . وبعدين التفتت عليا عشان نبلش نتمتع ويبلش النيك .قصص سكس
وكانت الصدمة الحقيقية ليا وليها ..
كانت مرات اخويا ( امل )
فورا انخطف لونها وصار العرق على جسمها .. ومافتحت بقها بكلمة من الصدمة .
فورا تمالكت نفسي وقولتلها مش لازم مراد يعرف انك مرات اخويا .. عشان هيبتي قدامو وعشان الفضايح . ونحن هنتكلم بالبيت بكل حاجه.قصص سكس
لكن انا بصراحه كنت بالاصل هايج .. والجسم ده يلي كنت احلم بيه سنين قدامي .. وزبي واقف .
مافيش حل غير اني اكمل وانيك واتمتع زيي زي صاحبي مراد . وطالما هي عم تنتاك .. فلازم انيكها واتمتع بيها
قولتلها اسمعيني كويس امل .. انا بصراحه من زمان ونفسي فيكي . لكن ماكنت اقدر اعمل معاكي حاجه كونك مرات اخويا
انما دلوقت .. الوضع اختلف ولازم احقق رغبتي واتمتع بالجسم ده .
وهي لغاية اللحظة دي كان معقود لسانها . لكن على مايبدو ان كلامي ده ريحها شويه وكان بالنسبه ليها خطوة باتجاه الاطمئنان . وطبعا ده كان لصالحها . ولصالحي انا كمان كوني نفسي فيها .
قالت ايوه لكن .. قولتلها مالاكنش .. واوعدك باني اكتم عالموضوع وكأن ماحصلش حاجه .. ونفضل انا وانتي على علاقة سرية مع بعض لو حبيتي . ولو ماحبيتي تبقى دي اول واخر مرة .
لكن بالحقيقة كان بداخلي اني لازم انيكها دايما . خلاص مادام الباب واتفتح .
وقبل مااسمع منها الرد لفيتها وقعدت افرك ببزازها وارضعهم . وبايدي التانية قعدت افركلها كسها .
وهي قعدت تتاوه وتتلوى وتقلي ااااه حسااااا اااه اااااو حسااااااممممم . اه اه اي اي اي وقعدت تفرك زبي . وكان صوت اهاتها وتاوهاتها زي ماناكها مراد . يعني واصل للاوضه التانية .
وعملنا وضعية 69 وقعدت الحلسلها كسها يلي وهي ترضع زبي . وفعلا كانت فنانه اباحية زي ماوصفهالي مراد
وانا بنيكها .. قلتلها .. تعرفي امل ان من زمان وانا نفسي بيكي وبجسمك وببزازك
وهي تقلي اثناء محنتها .. ااااه عاااارفه . اااااه نيك نكني جامد .. ادي تحقق يلي انت عاوزوه .. نيك وشبع زبك وشبعني
ونكتها مرتين .. واستغرق النيك مرتين مع مدة الكلام اكتر من ساعه .. لغاية ماجه صاحبي وخبط علي الباب وقلي يلا ياجدع حصلكم ايه . عاوزين نخرج قبل مايرجعو ابويا وامي من الشغل .
لبست تيابنا . وقبل مانخرج بستها وقلتلها .. شو قررتي
قالتلي بمياعه وشرمطة .. نفضل مع بعض ونعمل كل يلي نحن عاوزينو لكن بشرط
فورا قولتلها انا موافق على اي حاجه من غير مااعرفها
ضحكت بشرمطة . وقالت استنى يابني .. مش تعرف ايه هو الشرط
وكملت وقالت الشرط بانك ماتخلي حد يلاحظ اي شي .. يعني ماتتكلمش ولاتمد ايدك لغاية ماانا اقولك تعالى على اوضتي . عشان انا عارفاك متهور . ويمكن بتهورك ده تودينا في ستين داهية . واحنا مش ناقصين فضايح وبلاوي .
قولتلها موافق ياست الكل .. ورجعت بوستها من صدرها . وقلتلها اياكي تخلي مراد يعرف بانك مرات اخويا . واياكي تروحي وتعملي حاجه زي كدة مع مراد او غيروا
خلاص هنبقى ننبسط سوا دايما . وهبقى اشبعك عالاخر ومش هخليكي تشتهي تطلع لبرا خالص .
قالت : خلاص اوعدك ..
وخرجنا .. وماخلينا مراد يعرف حاجه خالص ..
ومن يومها بقيت انا زوجها التاني بغياب اخويا . وصرت اتمتع معاها باجمل سكس . حتى مراتي صار اهتمامي بيها مش زي الاول . عشان امل بقت تغار وتضايق لما انيك مراتي .
وكنت بروحلها شقتها كل ماتعطيني اشارة عالموبايل . واحيانا كنت اقول لمراتي باني هسهر عند صحابي . واروحلها .
وفي مرة اخدت اجازة من الشغل 5 ايام بناء على اتفاق مع امل وقولت لمراتي باني هسافر مع الشركة في جولة على الفرع التاني للشركة بمدينة تانية .
وقبلها بيومين قالت مرات اخويا قدام والدتي وقدام مراتي بانها هتسافر لاهلها زيارة كم يوم .
وطبعا دي كانت مبرر لغيابها . وعدم خروجها من البيت .
وطبعا كنا مجهزين كل لوازمنا . وماخرجناش من البيت كل مدة الاجازة . ولما كان حد يجي ويخبط . ماكناش نفتح الباب .
وكانت من اروع اجازة قضيتها مع امل مرات اخويا .. لان قضيناها احلى من شهر العسل
كلو سكس بكل الاوضاع والوضعيات والمتعه .. وكنا ننام بالاخر عالسرير عريانين عالاخر .

Date: سبتمبر 9, 2020